مزرعه شاهزاده سعودی بچه پولدارها اینستاگرام

مزرعه: شاهزاده سعودی بچه پولدارها اینستاگرام حیوانات عربستانی دختران جوانان فرزند زندگی خودرو تصویر

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی تانکر سوخت ۷.۵ ساعت قبل سانحه وارد کشور شد ، سانحه سنندج عمدی نبود

معاون حمل و نقل شرکت راهداری با بیان اینکه هنوز علت تامه سانحه سنندج تعیین نشده هست، گفت: تانکر سوخت ۷.۵ ساعت قبل از سانحه، وارد کشور شده است بود و باید دید این

تانکر سوخت ۷.۵ ساعت قبل سانحه وارد کشور شد ، سانحه سنندج عمدی نبود

سانحه سنندج عمدی نبود/ تانکر سوخت ۷.۵ ساعت قبل سانحه وارد کشور شد

عبارات مهم : سنندج

معاون حمل و نقل شرکت راهداری با بیان اینکه هنوز علت تامه سانحه سنندج تعیین نشده هست، گفت: تانکر سوخت ۷.۵ ساعت قبل از سانحه، وارد کشور شده است بود و باید دید این مدت کجا بوده است.

داریوش امانی در گفت وگو با مهر، راجع به اتفاق برخورد کامیون حامل سوخت مازوت با اتوبوس مسافری و کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان در سنندج گفت: باید بررسی کرد که آیا این کامیون در آن وقت شب در آن مسیر بوده هست؛ باید بر این موارد نظارت باشد.

تانکر سوخت ۷.۵ ساعت قبل سانحه وارد کشور شد ، سانحه سنندج عمدی نبود

هنوز علت تصادف مشخص نیست

وی با بیان اینکه کارشناسان ما همچنان در سنندج حاضر و در حال بررسی علت تامه اتفاق هستند، افزود: هنوز مشخص نیست که علت تصادف، نقص فنی کامیون در بخش ترمز آن بوده است یا مسئله از رمپی است که اتوبوس از آن خارج شده است هست؛ چون گفته می شود آن رمپ استاندارد نیست.

او گفت: آنچه جهت ما مشخص هست، این است که هم راننده اتوبوس و هم راننده کامیون هر دو گواهینامه های فنی، کارت سلامت راننده و همچنین معاینه فنی خودروهای سنگین را داشته اند.

معاون حمل و نقل شرکت راهداری با بیان اینکه هنوز علت تامه سانحه سنندج تعیین نشده هست، گفت: تانکر سوخت ۷.۵ ساعت قبل از سانحه، وارد کشور شده است بود و باید دید این

چرا کامیون سوختی ۷ ساعت و نیم سرگردان بوده است؟

امانی اظهار کرد: در حال حاضر تنها مسأله مورد بررسی این است که آیا کامیون در آن ساعت از شب در آن منطقه از شهر حضور داشته هست؛ راننده کامیون سوختی ساعت ۱۶:۳۰ کارت ورود به کشور عزیزمان ایران را در مرز باشماق ثبت کرده است ولی بعد از آن تا ساعت ۲۴ معلوم نیست در این ۷ ساعت و نیم کجا بوده و آیا در این ساعت از شب تردد داشته است و آیا آن را نگه نداشته اند.

تصادف سنندج یک اتفاق نادر بود

معاون حمل و نقل شرکت راهداری و حمل و نقل بزرگراه ای تصریح کرد: این شرکت در بحث بررسی های فنی و استاندارد خودروها، از تجهیزات روز دنیا استفاده می کند. ولی این گونه اتفاق ها بسیار نادر هست. به عنوان نمونه تصادفی که در سال ۹۳ در آزادراه پایتخت کشور عزیزمان ایران ـ قم جهت اتوبوس مسافران یزدی رخ داد و تعدادی از هموطنانمان کشته و زخمی شدند، به این صورت بود که لاستیک جلوی اتوبوس ترکید و باعث منحرف شدن اتوبوس به باند برابر و تصادف با اتوبوس دیگری شد. معمولا چنین رخدادهایی بسیار به ندرت اتفاق می افتد. بنابراین بعضی از حوادث به گونه ای است که نمی توان قبلا جهت آن فکر یا آینده نگری کرد.

تانکر سوخت ۷.۵ ساعت قبل سانحه وارد کشور شد ، سانحه سنندج عمدی نبود

امانی راجع به ایمنی بزرگراه های کردستان و وقوع تصادفات مشابه جهت کامیون های ترانزیتی از کردستان عراق به داخل خاک کشور عزیزمان ایران گفت: اولا این اتفاق در داخل شهر رخ داده است و هیچ ارتباطی با ایمنی راه ها ندارد؛ ثانیا یکی از محورهای ورود به داخل شهر سنندج، شیب بسیار تندی دارد که در ساعات نهایی شب جهت خودروهای سنگین بسیار خطرناک است.

در تمام محور سنندج نیوجرسی راه اندازی می شود

معاون حمل و نقل شرکت راهداری با بیان اینکه هنوز علت تامه سانحه سنندج تعیین نشده هست، گفت: تانکر سوخت ۷.۵ ساعت قبل از سانحه، وارد کشور شده است بود و باید دید این

وی ادامه داد: به همین علت تصمیم گرفته ایم محورهای ناایمن مانند بزرگراه های پُرتردد استان کردستان یا آزادراه قم ـ پایتخت کشور عزیزمان ایران ( بعد از اتفاق تصادف اتوبوس یزد ) را از جداکننده های کابلی و ریل گارد میان باندهای رفت و برگشت به جداکننده های بتونی (نیوجرسی های مفصلی) تبدیل کنیم. البته در دنیا هم مرسوم نیست همه بزرگراه را حفاظ بتونی بگذارند ولی ما تصمیم داریم کل محور ۱۲۰ کیلومتری پایتخت کشور عزیزمان ایران ـ قم و نیز بزرگراه مرز کشور عزیزمان ایران و عراق تا سنندج را حفاظ بتونی راه اندازی کنیم.

هزینه ۵۰ میلیارد تومانی راه اندازی نیوجرسی در آزادراه قم ـ تهران

این مقام مسئول تصریح کرد: راه اندازی نیوجرسی در بزرگراه ها در هر کیلومتر ۴۰۰ میلیون تومان هزینه دارد که ایمن سازی مسیر ۱۲۰ کیلومتری پایتخت کشور عزیزمان ایران ـ قم ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. بنابراین شرکت راهداری بر اساس اعتباراتی که تخصیص می یابد، به وظایف خود عمل کرده است.

تانکر سوخت ۷.۵ ساعت قبل سانحه وارد کشور شد ، سانحه سنندج عمدی نبود

سانحه سنندج به هیچ وجه عمدی نبوده است

معاون حمل و نقل شرکت راهداری و حمل و نقل بزرگراه ای با تکذیب عمدی بودن سانحه خاطرنشان کرد: بسیاری از حوادث ارتباطی با ایمنی بزرگراه ندارد و به خطای انسانی راننده بازمی گردد هنگامی که گواهینامه را یک ارگان می دهد، نظارت را ارگان دیگری انجام می دهد و بارنامه را دستگاه سومی صادر کند، دیگر نباید در هنگام حوادث از یک دستگاه بازخواست شود؛ این نوع برنامه ریزی ها دیگر در دنیا مرسوم نیست.

علت واقعی اعتراضات کامیونداران

امانی در خصوص نابسامانی در زیاد کردن کرایه اتوبوس های مسافری گفت: علت اتفاقی که در ماه های گذشته در زمینه اعتراضات کامیونداران رخ داد، این بود که بعد از اجرای هدفمندی یارانه ها، اختیار ایجاد تفاهم بر سر کرایه حمل بار میان صاحب کالا و شرکت های باربری از شرکت راهداری سلب شد و اعلام کردند کرایه حمل بار بر اساس قیمت گذاری و تعرفه دولت تعیین می شود دولت هم مسلما تمایلی ندارد که کرایه را زیاد کردن دهد و درنتیجه این اعتراضات در ماه های گذشته شکل گرفت. چون بالاخره ما تورم داشتیم ناوگان باری هم کاملا شخصی است و یارانه ای هم بابت خرید لوازم یدکی به راننده داده نمی شود که مجموع این هزینه های اضافه شده است در برابر عدم زیاد کردن کرایه حمل بار، موجب شد تا کامیونداران اعتراض کنند.

برخورد با رانندگان اتوبوسی که زیاد از قیمت مصوب کرایه می گیرند

وی ادامه داد: همین مسئله در بخش مسافری هم وجود دارد در بعضی نقاط با کمبود عرضه و در بعضی نقاط دیگر با مازاد عرضه و کمبود تقاضا روبه رو هستیم که ممکن است حتی بعضی رانندگان اتوبوس جهت آنکه خالی تردد نکنند، حتی تا نصف کرایه واقعی را هم به مسافران تخفیف بدهند. ولی به صورت سرجمع اگر عنوان کرایه اتوبوس های مسافری بین شهری را بررسی کنیم می بینیم که قیمت فعلی منطقی و میانگین است.

به گفته این مقام مسئول در حال حاضردر تابستان به علت آنکه میزان تقاضا زیاد کردن یافته هست، کرایه اتوبوس تابع قیمت گذاری است و رانندگان اتوبوس حق ندارند زیاد از قیمت تعیین شده است از مسافران اخذ کنند؛ اگر موردی بود که کرایه زیاد از مسافران مطالبه شد، مردم به شرکت راهداری گزارش کنند تا با رانندگان متخلف برخورد شود.

چرا فروش لاستیک دولتی اجرایی نشد؟/ دوره تازه فروش از فردا

امانی راجع به علت عدم اجرایی شدن فروش لاستیک به کامیونداران در پایانه های باری شرکت راهداری به قیمت مصوب دولتی گفت: این عنوان هنوز اجرایی نشده و قرار است از روز شنبه عملیاتی شود. البته ما از رانندگان متقاضی دریافت لاستیک دولتی عضویت کرده ایم.

وی علت عدم اجرای فروش لاستیک کامیون در وقت مقرر که پیشتر اعلام شده است بود را پرسشها تولیدکنندگان لاستیک با وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان و اظهار کرد: تولیدکنندگان لاستیک با زیاد کردن قیمت مواد اولیه مواجه شده است اند و به دنبال آن هستند تا قیمت لاستیک را زیاد کردن دهند ولی ستاد تنظیم بازار با آن مخالفت کرده بود ولی به هر حال با هم به تفاهم رسیده اند و قرار است از شنبه عرضه شروع شود.

واژه های کلیدی: سنندج | اتوبوس | کامیون | اتوبوس | لاستیک | کامیون | بزرگراه | اخبار اقتصادی و بازرگانی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : blogzz